כיצד למדוד את הגובה שלך לפני רכישת כסאות בר ושולחן איטלקי


בחירת כסאות בר ושולחן כתיבה איטלקיים היא דרך נהדרת להוסיף סגנון לכל בית או משרד. זו השקעה שתוכלו ליהנות ממנה במשך שנים רבות.

מהו גובה של כיסא בר טיפוסי?


רכישת שרפרף גובה בר יכול להיות מאיים, במיוחד אם אתה לא בטוח מה הגודל הנכון. המפתח הוא כדי למדוד את גובה של דלפק או שולחן לפני שאתה קונה. לאחר מכן, השווה אותו לגובה כסאות הבר שאתה שוקל.

הגובה אמנם חשוב, אך המרחק בין הצואה הוא גם גורם מכריע. המרחק האידיאלי בין הצואה צריך להיות שמונה עד עשרה סנטימטרים, אך אם לשרפרפים יש מושבים רחבים, יתכן שתצטרך לבצע התאמות.

רוב שרפרפי הדלפק יש גובה המושב של 24"ל 27". זה אומר שאתה יכול לשבת בקלות. עם זאת, אם אתה מעדיף מושב גבוה יותר, אתה יכול לרכוש שרפרף בר גבוה במיוחד. עדיף לבחור שרפרף בר בגובה של לפחות 30 אינץ'.

אם אתה שוקל כסאות בר לביתך, תרצה לחפש שרפרף בעל גב נוח. מומלץ גם לשקול כיסא בר מתכוונן, אשר יכול להיות מותאם כדי לענות על הצרכים שלך. אתה תמצא כי סוגים אלה של שרפרפים יש מספר יתרונות. הם מעודדים יציבה טובה יותר וטובים לבריאותך.

בנוסף לגובה, תרצה לחפש כסאות בר שיכולים להכיל את משקל האורחים שלך. זה יכול להשתנות בהתאם לסגנון הכיסא. אתה גם רוצה למצוא שרפרף שיש לו משענת רגל או משענת יד.

מהו גובה שולחן טיפוסי?


בעל גובה השולחן הנכון יכול לשפר את הפרודוקטיביות שלך, להפחית כאבי גב ולהפחית את מאמץ העיניים. עם זאת, קביעת הגובה הנכון עשויה להיות משימה מסובכת. למרבה המזל, ישנם מספר כלים וטכניקות שיכולים לעזור לך למדוד ולהעריך את הגובה שלך.

אחת השיטות הטובות ביותר היא למצוא משרד המשתמש בשולחנות מתכווננים. מלבד היותו פתרון פונקציונלי ואטרקטיבי, שולחנות מתכווננים מאפשרים לך לשנות את הגובה שלך כך שיתאים לצרכים שלך. במילים אחרות, ניתן להשיג את הגובה המושלם מבלי לוותר על הנוחות.

מלבד המובן מאליו, הגובה האופטימלי למחשב שולחני הוא איפשהו בין 22 ל-45 אינץ'. זהו גם גובה אופטימלי עבור מחשב נייד. בנוסף, תוכלו לבחור בשולחן עבודה גדול יותר, כמו שולחן פינתי, אם אתם גבוהים במיוחד.

למרות שאין כלל אצבע מוגדר, גובה השולחן הטוב ביותר למבנה גופך ייקבע על פי השיקולים הבאים. ראשית, יהיה עליך לברר מהם צרכי המשרד שלך. לאחר מכן, אתה יכול להעיף מבט על מה זמין בשוק. בנוסף, תוכלו גם להחליט מה הכי מתאים לתקציב שלכם. שימוש במחשבון שולחן יכול לספק נקודת התחלה טובה. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול לבחור בשולחן עבודה בינוני או בדגם יוקרתי עם עיצוב מלוטש.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – סול רהיט