ניהול ועד בית חיצוני

נכון להיום ניתן לראות בשוק לא מעט חברות אשר מציעות שירותי ניהול ועד בית, יחד עם זאת ישנם מספר דברים עליכם לבדוק כאשר אתם בוחרים לעבוד עם חברה חדשה לניהול ועד הבית:

ניסיון – בדקו מה הוא הניסיון של אותה חברה בתחום ניהול הנכסים ו-ועד בית, כמו כן בדקו אם היא מביאה איתה איזשהו ערך מוסף המבדל אותה מן שאר החברות בתחום.
מוניטין ו-ותק – מוניטין ו-ותק גם הם שחקנים מרכזיים אליהם אנו נצטרך לשים לב כאשר אנחנו בוחרים חברה לניהול ועד בית. המוניטין של החברה יספר לנו לא מעט אודות הפרויקטים איתה היא נדרשה לעמוד במרוצת השנים ואיך היא הצליחה לעשות זאת.

מדוע חברות ניהול ועד בית משותף נחשבות פופולריות?


ניהול ועד בית חיצוני בישראל אנו רגילים מזה שנים ל"ועד בית" מן השכונה אולם אם אנו מסתכלים על חברותינו האירופאיות והמערביות אנו מגלים כי הקונספט הזה כלל לא קיים אצלם. למעשה, למעלה מ – 50% מן הנכסים באירופה, ארה"ב וקנדה מנוהלים על ידי חברה לניהול ועד בית ונכסים אשר דואגת לעשות עבורכם את כל מה שנדרש – גינון, תחזוקה, ניקיון, גבייה ואף טיפול בנושאים משפטיים תחת קורת גג אחת. בשנים האחרונות אנו רואים גם בישראל עלייה ניכרת ומשמעותית בכמות הבניינים הפרטיים והעסקיים אשר מתחילים לעבוד גם הם עם חברה לניהול ועד בית. אל תישארו מאחורה!

מה היתרונות של חברת ניהול ועד בית?


מתמחה בהחלפת 'ועד הבית' בבתים משותפים ובשיפור תחזוקת המבנה, גביית ועד הבית וטיפול מקצועי, זול ומהיר בבעיות השוטפות, והכל בשקיפות מלאה מול הדיירים.

לחברת ניהול ועד בית מנוסה המפקח על תחזוקת הבניין, ומספק מענה מהיר לקריאות הדיירים בעת הצורך, בכל שעות היממה.

ניהול חיצוני של ועד הבית ע"י חברת ניהול נכסים מהווה יתרונות רבים לכל הדיירים בבית המשותף. הניהול מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים וחרוצים, כל תקלה מטופלת במהירות, כאשר החברה פועלת בשקיפות מלאה ומחויבת לשירות ברמה גבוהה.

לפרטים נוספים : חברת ניהול ועד בית "אדן"