יצירת פינת אוכל קטנה בבית שלך


יצירת פינת אוכל קטנה בבית שלך יכול להיות אתגר, במיוחד אם אתה מוגבל על ידי שטח. אבל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי ליצור מרחב מהנה ופונקציונלי.

כמה רחוק פינת האוכל יכולה להיות מהמטבח?


בחירת הפריסה המתאימה לבית שלך יכולה להיות משימה קשה. המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא לבחון את צרכי המשפחה שלך, את גודל החדר ואת התקציב שלך. למרבה המזל, ישנם מספר מחשבונים מקוונים בחינם ותוכנות עיצוב שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה.

הדבר הראשון שאתה רוצה לשקול הוא כמה גדול המטבח שלך. זה יעזור לקבוע כמה מקום אתה צריך עבור שולחן אוכל. אם יש לכם מטבח קטן, יתכן שתצטרכו לשקול להעביר את פינת האוכל לחלל גדול יותר, בהנחה שיש בו מספיק מקום לשולחן וכיסאות.

כשאתה מחליט על פריסת חדר אוכל, תצטרך גם להחליט היכן לשים את המקרר, המדיח והכיור שלך. לאחר אחד או יותר אזורים עבור אזורים אלה יבטיח כי פינת האוכל שלך הוא לא רק פונקציונלי, אבל נוח. המשמעות היא שתוכלו להקדיש פחות זמן לניקיון ויותר זמן ליהנות מהארוחה. ככל שיש לך יותר מקום לאזורים אלה, כך ייטב.

כשמדובר בבחירת הגודל המתאים למטבח שלכם, מומלץ לקחת בחשבון את צרכי המשפחה ואת התקציב שלכם. זה יאפשר לך למצוא את התמהיל הנכון של מרחב לבזבז על התכונות שיביאו המשפחה שלך יחד.

כמה זמן מחזיקים שולחנות פינת האוכל?


בחירת השולחנות הטובים ביותר בחדר האוכל דורשת ידע על החלל בחדר האוכל שלך וכמה זמן אתה מתכנן לשמור על השולחנות. אורך השולחן קשור ישירות למספר האנשים שאתה רוצה להושיב. אם יש לכם חדר אוכל קטן, תוכלו להשתמש בשולחנות קטנים יותר המיוצרים כך שיתאימו לחללים קטנים יותר.

בדרך כלל, אורכו של שולחן אוכל סטנדרטי הוא 60 אינץ 'עד 72 אינץ'. גודל זה אידיאלי לתנוחת ישיבה ארגונומית. גובה השולחן צריך להיות מינימום של 28 אינץ'. גובה זה טוב גם לאנשים גבוהים יותר. עם זאת, אם השולחן שלך גבוה מדי, זה יפריע לפרופורציות בחדר האוכל שלך.

אם אתה צריך יותר מארבעה אנשים לשבת ליד השולחן, כדאי לשקול שולחן אוכל עגול או סגלגל. אלה הרבה יותר חסכוניים במקום משולחנות מלבניים. אתה יכול גם לבחור מזנון. זה משמש בדרך כלל להצגת מזון. העומק הממוצע של שולחן מזנון הוא בין 20 ל 22 אינץ'.

אתה יכול גם לבחור בטבלת הרחבה הכוללת משטח שולחן מובנה. זה מקל על הגישה לשולחן כשאתה מבדר. לעתים קרובות, שולחנות אלה יש עלים אחסון עצמי.

אם יש לכם חדר אוכל גדול, תוכלו לבחור בשולחן בגובה בר. אלה נהדרים למפגשים חברתיים גדולים. אלה נקראים גם שולחנות פאב.

כיצד לעצב פינת אוכל קטנה?


בין אם אתם עובדים עם חלל קיים או מרכיבים מהפך במשרד הביתי, ישנם מספר טריקים עיצוביים שתוכלו לשחק איתם כדי להפיק את המרב מהקטע המרובע שלכם. השימוש באור מהחלונות הוא מקום טוב להתחיל בו. בחירת לוח הצבעים הנכון חיונית גם לקבלת מראה מאוזן.

שימוש בגוון צהוב שגוי עלול לגרום לחדר שלך להיראות מלוכלך. צבעים מנוגדים בבלוק יכולים גם לעזור. אתה יכול גם לשלב חלקים נמוכים בתכנית שלך כדי לעזור להגדיל את החלל שלמעלה. שולחן הדום פשוט מהווה בסיס נהדר עבור האמור לעיל, והוא דרך מצוינת לשמור על פריסה קטנה למראה מסודר.

שימוש בטפטים המושכים את העין הוא דרך נהדרת להעניק לפינת האוכל הקטנה שלך צבע של צבע מבלי להתפשר על הסגנון. יש גם כמה מדפים צפים נחמדים שניתן להגדיר כדי לענות על הצרכים שלך.

הדרך הטובה ביותר לעצב חדר אוכל קטן היא להגדיר תחילה את החלל שלך. מקום טוב להתחיל בו הוא לנקות את העומס. לאחר אזור העומס חינם יכול לעשות הבדל גדול בסופו של דבר. קיום חלל מאורגן מקל על תכנון הארוחה הבאה שלך, וגם עוזר לשמור על סדר האוספים. אתה יכול גם לשקול שילוב מובנה מותאם אישית לתוך ערכת שלך. החלק הטוב ביותר הוא שהם יעשו עבודה טובה יותר לענות על צרכי האחסון שלך מאשר חתיכות עצמאיות.