ריהוט איטלקי

טעם של ריהוט איטלקי

אם אי פעם רצית יש טעם של ריהוט בסגנון איטלקי, מאמר זה הוא בשבילך. סגנון זה נכתב בהשראת תנועות האמנות השונות באיטליה, כולל תנועות הרוקוקו והבארוק. כתוצאה מכך, ריהוט איטלקי בדרך כלל כולל עיצובים עץ יפה ודפוסים מורכבים. חלקים מסוימים אפילו מרופדים בזהב. בעוד סגנונות ריהוט איטלקי קלאסי הם יפים ומפנקים, אתה יכול גם למצוא עיצובים מודרניים יותר כי הם גם אלגנטי.

מהו ריהוט בסגנון איטלקי?

ריהוט איטלקי ידוע בעצים העשירים והכהים שלו. באופן מסורתי, האיטלקים השתמשו בעצים קשים יקרים עבור החלקים המעוטרים שלהם. עצים קשים אלה יוצרים מראה נצחי, כמו גם גורמים לחדר להיראות גדול יותר. כיום, השימוש בעץ כהה בעיצוב פנים מודגש בבתי ספר לעיצוב מודרני.

אומנותם של בעלי מלאכה איטלקים התמקדה תמיד במקסום החומרים בהם הם משתמשים ובפיתוח חוש אסתטי מעודן. כתוצאה מכך, ריהוט איטלקי מדורגת בין היצרנים המובילים בעולם של מוצרי מותרות. את אומנות של כל חתיכה, כולל כל פרט זעיר, מבטיח שלה באיכות. לכורסה של פולטרונה פראו מעוצבת בצורה מושלמת, למשל, לא יהיו פגמים. באופן דומה, ספת פולטרונה פראו ללא רבב תהיה כמעט לא מסומנת.

הסגנון של ריהוט איטלקי התפתח במשך מאות שנים, מן הרנסנס לעידן המודרני. ריהוט איטלקי קלאסי ידוע בגילופים המעוטרים ובחומרים המפוארים שלו. ריהוט איטלקי מודרני, לעומת זאת, אלגנטי ומודרני יותר. הקווים שלו נקיים, ויש מעט חתיכות דקורטיביות כדי לשבור את פשטות החלקים.

בין אם אתם מחפשים עכשווי או קלאסי, ריהוט איטלקי יש עמידות ואמנות כדי להתאים לכל תפאורה. שלא כמו סוגים אחרים של רהיטים, חתיכות איטלקי יכול להימשך עשרות שנים. יתר על כן, הם קלים לתחזוקה, וערך המכירה החוזרת שלהם גבוה.

מה מיוחד בריהוט איטלקי?

ריהוט איטלקי קיים כבר זמן רב, ויש כמה יצירות ייחודיות שהפכו לשם נרדף לעיצוב איטלקי. חברת הרהיטים אולנטי, למשל, מייצרת רהיטים משובחים כבר למעלה משמונים שנה, והקולקציות שלהם ידועות בקווים נקיים ובעיצוב מינימלי. הם גם עשו לעצמם שם על ידי הפקת יצירות מודרניסטיות איכותיות, והמחויבות שלהם לאומנות איכותית ברורה בכל יצירה.

יצרנית איטלקית נוספת שיש לה נוכחות חזקה בעולם היא קסינה. הם יוצרים ריהוט ביתי יפהפה מקלאסיקות היסטוריות ועד עיצובים מודרניים. יצירות רבות מציגות מעצבים איטלקים מפורסמים, כולל מגיסטרטי, לה קורבוזיה ופרנק לויד רייט. האוסף החדש ביותר שלהם הוא בהשראת אדריכלות מודרנית, שילוב חתיכות כגון פרנק לויד רייטשל טאליסין 1 כורסה. למרות שהם אינם המותגים הידועים ביותר של ריהוט איטלקי, העיצובים שלהם מפוארים להפליא.

ריהוט איטלקי ידוע באיכותו ובאמנותו הגבוהה. ללא קשר לסגנון הבית שלך, אתה חייב למצוא יצירה שמתאימה לסגנון שלך ולתקציב שלך. תוכלו למצוא מיטות איטלקיות יפות, ספות ושולחנות קפה בכל רחבי העולם. אין צורך לדבוק בסגנונות הבארוק או הרוקוקו. אתה יכול למצוא יצירות מודרניות, עכשוויות או עתיקות שיתאימו לסגנון ולתקציב שלך.

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של ריהוט איטלקי הוא השימוש בו בעץ כהה. העץ המעוטר והצבעים הכהים נוטים לגרום לחדרים להיראות גדולים יותר. צבע כהה יוצר גם מראה נצחי, ולכן בתי ספר לעיצוב רבים מדגישים את השימוש בעץ כהה ברהיטים שלהם.

כיצד לבחור ריהוט איטלקי?

ריהוט איטלקי יכול להוסיף נופך של מעמד ויוקרה לכל חלל מגורים. בחירת המרקם, הצבע, העיצוב והסגנון הנכונים יכולה לעשות הבדל גדול בביתכם. הבעיה היא שמציאת החלקים הנכונים אינה קלה כמו שזה נראה. אולי אין לך תחושה של סגנון או עין חדה לרהיטים, אבל עם קצת הדרכה וידע, אתה יכול למצוא את היצירה המושלמת עבור הבית שלך.

מעצבי ריהוט איטלקי מפורסמים צדדיות שלהם. הם מסוגלים להשתמש בחומרים שונים, ליצור סגנונות מפוארים ואלגנטיים, ואפילו לבוא במגוון רחב של צבעים כדי להפוך את החלל שלך נראה מסוגנן יותר. גם אם אינכם יודעים הרבה על עיצוב פנים, תוכלו להשתמש בריהוט איטלקי כדי להוסיף מראה מתוחכם לביתכם.

ריהוט איטלקי איכותי יחזיק מעמד שנים רבות, והוא לעולם לא ייצא מהאופנה. בגלל זה, יש לו ערך מכירה חוזרת טובה. בנוסף, זה ידרוש מעט מאוד תחזוקה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת. בנוסף לכך, ריהוט איטלקי מודרני לא ייראה מגושם ויוסיף מראה מתוחכם לכל חלל.

בעת קניות באינטרנט, לקחת את הזמן כדי לשקול את ההעדפות האישיות שלך לפני שתבצע את ההחלטה הסופית. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע אם אינך יודע הרבה על עיצוב. אתה יכול לשאול מעצב פנים עבור ייעוץ והמלצות. מעצב הפנים שלך יכול לעזור לך להחליט אילו חלקים ייראו הכי טוב בבית שלך. בנוסף לשיתוף העדפות העיצוב שלך עם איש מקצוע, אתה יכול גם למלא שאלון מקוון שיעזור לקבוע איזה סגנון ישלים בצורה הטובה ביותר את סגנון הבית שלך.

תוכלו לקנות ריהוט בחנות רהיטים בסגנון איטלקי.