ריצוף חוץ

איזה סוג של ריצוף מתאים בחוץ?

אם שקלת להתקין ריצוף חוץ לביתך, בטח שאלת את עצמך: "איזה סוג מתאים לחיק הטבע?"ישנם חומרים רבים ושונים זמינים, אך ישנם כאלה המתאימים יותר לשימוש חיצוני מאחרים. ריצוף גומי הוא אופציה מצוינת למטרה זו, מכיוון שהוא סופג זעזועים, אך גם עמיד בפני החלקה. חומר זה הוא גם עמיד והוא יכול לעמוד באלמנטים.

מה לדעת על ריצוף חוץ?

ישנם חומרים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם לריצוף חוץ. אחד הזולים ביותר הוא בטון, שיש לו יתרונות רבים, כולל תחזוקה נמוכה, חיים ארוכים וגמישות. בטון יכול להיות גם סטנסיל או צבעוני כדי לדמות חומרים יקרים יותר. מרצפות בטון הן אפשרות חסכונית נוספת. לא משנה איזה סוג של ריצוף תבחר, הקפד לשקול את האקלים באזור שלך כדי לקבוע מה מתאים לך.

חומר נפוץ נוסף לריצוף חוץ הוא עץ. זה קל להתקנה ומגיע במינים רבים ושונים. עם זאת, עץ דורש תחזוקה רבה יותר מחומרים אחרים. אתה צריך לנקות ולטפל בו מדי שנה, ולוודא כי הוא מטופל נגד האלמנטים. אחרת, הוא עלול לעוות, להירקב או להתפצל, מה שיפחית את תוחלת החיים שלו.

אפשרות נוספת לריצוף חוץ היא שטיח. חומר זה יש מראה קלאסי המוסיף תחכום ומעמד. אריחי שטיח עשויים שטיחים פנימיים וחיצוניים וניתן להתקין אותם בקלות ובעלות נמוכה. אתה יכול אפילו לבחור סוג שכולל סרט דבק וקצוות משתלבים זה בזה. אריחים אלה קלים להתקנה על לוחות בטון, וניתן להסירם בקלות אם עליכם לבצע שינויים בעיצוב.

בטון הוא גם אופציה פופולרית לריצוף חוץ. החומר זול יותר מאבנים טבעיות רבות, ומגיע במגוון צבעים ומרקמים שונים. כמה אריחי בטון מסוגלים אפילו לחקות את המראה של אריחי קרמיקה מתקדמים. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר כפרי, שקול אריחי סלטילו חיצוניים, העשויים מחימר קשה. למרות שהם לא עמידים כמו אריחי קרמיקה, הם קלים לתחזוקה וקלים לניקוי. ניתן גם לבחור אריחי מחצבה, העשויים מחימר לא מזוגג ומושלמים ליישומי חוץ.

ריצוף חוץ – איך עושים את זה?

ישנן אפשרויות רבות לריצוף חוץ, מבטון ועד אריחי קרמיקה. בטון הוא אפשרות בעלות נמוכה בעלת גימור עמיד ועמיד. זה גם קל לתחזוקה, ולכן זו אפשרות משתלמת לריצוף חוץ. עם זאת, חומר זה יכול להיות קצת מסוכן, שכן הוא יכול לנוע עם הקרקע.

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא חותמת בטון. זהו חומר קל יחסית להתקנה ויכול להיראות כמו עץ, אריחים ואבן טבעית. זה גם פחות יקר וקל יותר לתחזוקה, והדפוסים שהוא יוצר הם די ייחודיים. אפשרות ריצוף זו מונחת על גבי לוחות בטון שנשפכו בעבר.

שטיחים חיצוניים הם אפשרות נוספת, אם כי היא דורשת תחזוקה רבה יותר. סוג זה של ריצוף הוא מסוגל לעמוד תנועה גבוהה ואת האלמנטים, אך דורש ניקוי קבוע. עם זאת, אם אתה רוצה משהו עמיד יותר, אריחי ניקוז מפלסטיק הם הדרך ללכת. הם עמידים במים, עמידים בפני עובש ויכולים לסייע במניעת החלקה כשהם רטובים. לאריחי פלסטיק יש גם משטח מאוורר, כך שהם לא יהיו רטובים אחרי הגשם.

אפשרות נוספת לריצוף חוץ היא השימוש באפוקסי. אמנם זו אלטרנטיבה זולה יותר, אך היא עמידה במים באותה מידה ונראית נהדר. החיסרון של אפוקסי, לעומת זאת, הוא שהוא יאבד את צבעו אם הוא נחשף לאור שמש חזק. לכן, אתה צריך לבחור צבעים בהירים בעת בחירת סוג זה של ריצוף.

איזה סוג של ריצוף הוא הטוב ביותר עבור בחוץ?

ניתן להשתמש במגוון חומרים לריצוף בחלל החיצוני שלך. ריצוף גומי, למשל, הוא בחירה מצוינת, מכיוון שהוא עמיד, סופג זעזועים ועמיד בפני החלקה. הוא מציע גם מראה של אבן מרוצפת ולבנים, וקל לניקוי. בחירה טובה נוספת לשימוש חיצוני היא בטון מוכתם. ריצוף מסוג זה קל לניקוי ועמיד במיוחד. זוהי בחירה נפוצה בעיצובים עכשוויים.

פטיו מבטון הוא אחת האפשרויות הזולות ביותר לריצוף חוץ, והוא מציע יתרונות רבים. זה קל לניקוי ומגיע במגוון רחב של צבעים. זה גם מאוד תכליתי, וזה יכול להיות מונח כמעט בכל דפוס. קל מאוד גם לצבוע מרצפות בטון. אתה יכול להשתמש בחומר צביעה כדי לתת להם את הצבע שבחרת, ורוב היצרנים מציעים מגוון רחב של צבעים.

צפחה היא בחירה נוספת לריצוף חוץ. יש לו גוון אפור ומשתנה מאור לכמעט שחור. הוא עמיד מאוד, ויימשך שנים רבות. צפחה היא גם בחירה מצוינת עבור אזורים החשופים לתנאי מזג אוויר קשים. זוהי גם אפשרות טובה לכיסוי טלאים חשופים מתחת לעצים.

אפשרות נוספת היא ריצוף טיק. זוהי בחירה פופולרית עבור חצרות פנימיות חיצוניות, ויש לה מראה מלוטש שלעולם לא יוצא מהאופנה. זה גם קל לניקוי ויכול לעמוד בתנועת רגליים כבדה. עם זאת, ריצוף עץ ידרוש תחזוקה רבה יותר מאשר מלאכותית. אתה צריך לאטום אותו מדי שנה ולנקות אותו ביסודיות. אם לא תעשה זאת, זה עלול להתעוות, להירקב או להתפצל.

למידע נוסף על ריצוף חוץ, הקליקו: https://www.elistone.co.il/%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A3-%D7%97%D7%95%D7%A5/